Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

livet på en pinne..! :)

Kategori:

Jag är så otroligt lycklig över mitt liv! Att jag hittade min andra hälft i somras är för mig fortfarande overkligt men underbart! Inte hade jag räknat med att springa på min Lars å fullkomligt kära ner mig på rekordtid.. men det gjorde jag, med besked! 

Idag har vi varit ett par i 3 månader, men det känns som minst det dubbla, på ett fantastiskt sätt! :) igår när vi pratade om det och jag talade om att det är 3 månader så trodde han mig inte ens! ;) two minds - think alike stämmer väldigt bra in på oss, i många avseenden! :)

Ja jag flyttade ju in till stan i slutet på sommaren, och snart flyttar jag härifrån..! :) :) efter jul blir jag sambo igen och det känns fantastiskt! :) 

Nä nu ska jag ringa min älskling å sen ska jag lägga mig å soooova! :)

På återseende! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: