Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

här kommer alla känslorna på en å samma gång...

Kategori:

Ja så har minsann denna dagen avslutats...

Har hållt så mycket inom mig sista tiden, å just idag valde det att komma ut...

Emma - som alltid vill vara till lags, hjälpa alla, vara stark, finnas där... hon orkar inte längre! Idag tog det stopp...

Och inser än en gång att jag har en alldeles underbar sambo! ❤ som lyssnar, tar till sig, kommer med idéer och förslag! Så att jag ska kunna må bättre! Vad skulle jag göra utan dig Lasse? Förmodligen gå under! Älskar dig! 


Försöker samla mig nu, så jag kan sova och vakna upp till en ny dag och nya möjligheter!

Kul insikt imorse när man såg på FB alla som tar studenten idag. Idag är det exakt på dagen som jag tog studenten, för 10 år sen!!!! Gah! Känner mig lite gammal just nu...


På återseende! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: