Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

21 dagar... 4 månader...

Kategori:

Tid... it's a funny thing...! 21 dagar kvar till jul, å jag fyller 28... för första gången på väldigt många år ska jag inte fira jul hemma hos mor å far (har hänt  en gång tidigare,  då firade vi jul me släkten i Finland).. i år ska jag nämligen fira jul (afton) med mina underbara (snart) sambo och hans fina familj! *woop*

Å på tal om min (snart) sambo så har vi idag varit tillsammans i 4 månader, men känns som MINST det dubbla, på ett mucho bra sätt! :)

Och efter nästa helg (Lucia) behöver han inte längre vara min (snart) sambo, för då tömmer vi lägenheten å blir sambos på riktigt! :) *yey*

Talk to ya soon!

(Texten står ovanför vår säng!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: