Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

insikt... osikt...

Kategori:

Ja i helgen kan man verkligen säga att det var osikt på fjället! Vi såg i stort sett ingenting förutom snöstorm...! Men så otroligt mysigt det har varit ändå! 

Vad gäller insikt så är det jag som kommit till insikt! För det första att jag har världens bästa "familj", svåger Olle å hans uunderbara sambo Sandra, dom är fantastiska och får mig att må bra! :)

Den andra insikten gäller något jag vetat i stort sett sen första dagen jag träffade Lasse. Men i helgen har jag känt det extra mycket! Att han är mannen i mitt liv, min andra hälft, han som gör mitt liv komplett! Varje gång jag ser på honom känner jag detta! En helt underbar känsla! :) 

Kommentarer

  • Emelie säger:

    lovely <3 härligt att du känner så. Jag är lycklig för din skull 😀

    2015-02-09 | 12:31:59

Kommentera inlägget här: