Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Strul..

Kategori: Allmänt

På många sätt och vis...
Har iaf nu tagit mig i kragen och mailat folket på Miun ang min VFU,
jag missade att omanmäla mig i höst och har därför ingen placering i vår..
men nu e de gjort så de e bara å invänta  svar...

Inte ofta man "bryter" med en kompis, men jag och en av mina närmaste kompisar
har tagit en månads paus från varandra, just för att det har varit så mycket strul på sistone..
måste tyvärr erkänna att jag är den enda anledningen till att det har blivit så här å det känns inte så kul..
Varför jag är den skyldige tänker jag inte gå in på...


kommer en längre update senare, jag och mamma å pappa ska pysa till johanna
för lite mellandags fika =)

*PKNS*
(puss och kram och nyp i stjärten)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: