Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

...they found themselves looking upon a familiar sight...

Kategori: Allmänt

Någon som kan lista ut från vilken film rubriken är tage ifrån? =)

Ja nu e jag hemma i Sverige igen... Kom hem klockan sju igår kväll, efter tolv timmars bilåkning...
Åkte som sagt i söndags, det har varit en bra vecka...
Träffat morfar, morbror å min yngsta kusin =)
Sen har jag sovit, slappat, shoppat å ätit en massa god finsk mat...
Kan inte bli så mycket bättre =)
Nu sitter jag på sängen hemma i Föllinge å funderar på allt som ska göras...
* Skriva klart bokanalyserna
* Packa upp och packa om (ska åka till stan i eftermiddag)
* Slå in julklappar =)
* Städa =(
* Planera inför annandagen
* Planera inför nyår
Vet inte vad jag ska ta tag i först, planera ska jag iofs göra med Emelie när jag kommer till stan..
Men nu vet jag inte vad jag ska göra... Vill inte göra någonting just nu, bara va...
Johanna ska komma förbi senare idag så jag borde kanske packa å städa innan hon kommer =P
Äsch... de här vill väl inte ni höra om... Jag vill iaf inte de =P

Ska gå upp å prata me pappa om mammas julklapp nu =)

Just det, för er som inte kom på vart rubriken är tagen ifrån så e svaret
SAGAN OM RINGEN, när de kommer hem till Fylke igen i tredje filmen =)

3e advents pussar och kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: