Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Arg som ett Bi!!!!!

Kategori: Allmänt

Ja de e just vad jag e de!

Satt här nyss och skrev troligen mitt längsta inlägg och trycker på publicera när jag märker att jag inte är ansluten längre, så allt bara försvann.... Grrrrrrrr...... Morrrr Morrrr.......
Så arg e jag just nu!

Hur som helst så va denna praktikdag bättre än den igår... =)
Min handledare var frisk och på plats och eleverna var mkt lugnare och snällare idag..
Sen for jag hem och droppade av väskan och jag och mamma susade in till stan...

image3
                                                          FÖRE

Båda hade (omedvetande om den andres planer) bokat klipptid på samma salong men hos olika frisörer, samma dag med en timmes skillnad =) festligt hur det kan bli...
Vi hann ta en fika innan det var dags för mig att genomgå den största make-overn i  mitt hårs historia =)
Ny e de kort å supernajs =) så glad så glad (men just nå åxå lite arg för att behöva skriva om detta)
Tycker inte bilden ger rätta effekten, man måste se de IRL (in real life) =P

image2
                                                              EFTER

Sen bar det av hem och pappa tyckte också de blev bra, å de va ju tur de...
Nu sitter jag här och bävar för att plocka upp studieböckerna... VILL INTE! =P
Det är faktiskt mer lockande att börja städa mitt förjävligt stökiga rum....
Fattar inte att jag kan ha så mkt pryttlar.... Tycker jag har tagit tonvis med grejer till stan med här syns det då fan i mej ingen skillnad... =( Å mamma har sagt att jag måste ta itu med det snart... Så jag tänkte börja lite smått idag å ta resten till helgen... För från och med imorrn ska jag pendla mellan stan å Föllinge...
De känns så dumt att stå å betala hyra å inte va ngt i lghtn....

Nä,  nu e ja så less på å behöva skriva om detta så nu ger jag upp...
Ska lägga mig å fundera på vilket jag ska göra först plugga lr städa?!
För båda måste göras idag! =(

Puss å Kram

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Snygg frilla!

    2007-10-10 | 17:48:49

Kommentera inlägget här: