Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Fotbollscup i Krokom

Kategori: Allmänt

Idag har man varit å coachat laget på Krokomscupen...
Men de gick inte så bra, dom förlorade alla fyra matcher,
men spelet blev bättre för varje match...
Och det var deras första matcher den här säsongen,
å desutom inomhus så jag tycker att det var bra spelat. =)
Så nöjd över mina grabbars insats!

Igår kom Karro förbi en sväng och vi satt å surra och skratta,
det var jättekul =)
Sen dök även Zandra upp och vi käkade middag alla tre =)
Mums
Sen drog Karro in till stan för att möta upp Micke,
de skulle på bio, å se VARG =)
Jag och Zandra satte oss i soffan och drack lite grann,
sen piffade vi till oss och tog bussen in till stan..
Vi gick till The Rock och beställde lite dricka och
satt och pratade, sen dök Ante upp, Maddis och en av
hennes polare och allas vår Emil dök upp...
Hade nog fått i mig lite mkt av lite av varje för allt
började snurra efter ett tag och jag gick ut,
Emil kom efter och han sa att vi skulle dra hem till
Möller istället...
Gick in och vände, kände att jag ville hem,
så Zandra ringde efter en polare som kom och
skjutsade hem mig =) Tack Danne!
Somnade fort, hörde inte ens telefonen =P

Å så upp klockan åtta å iväg till Krokom...
Men nu e man hemma på frösön igen..

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: