Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

AVP2

Kategori: Allmänt

Alien versus Predator 2
Den filmen kikade jag, Martin och Jenny på ikväll

I eftermiddas ringde min Johanna och hon va i
stan, så hon å norsken kom förbi och drack te
och kaffe =P å vi surrade lite,
sen kom Jenny och Martin också =) trevligt
Efter att Johanna och norsken åkt så packade
jag ihop en liten väska å så åkte vi resterande
tre på Willys och handlade krubb =)
Det blev bakpotatis, grillade majskolvar
och flintastek =) mumma
Men det i sig tog sån tid så vi åt mitt i Robinson..
Sen när vi degat en stund så körde vi igång filmen..

Den var helt ok... Men lite svår att hänga med i
till en början... Å så va de ju så länge sen jag såg
ettan, men det gick bra...
Det verkar som det blir en trea åxå, att döma av
slutet på tvåan...

Nu blir det nattnatt, om det inte är nåt bra på tvn =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: