Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ischlo pischlo...

Kategori: Allmänt

så pissigt det kan gå ibland...

Skulle försöka fylla i studiebidragsansökan på nätet, och då måste man logga in med e-legitimation, men se den gubben gick inte! Har provat allt som går men får iaf inte till det... Så nu har jag beställt nya blanketter, eftersom jag slarvat bort orginalen... Typiskt mig, måste bättra mig...

Hittade iaf kontraktet och fyllde i de och har lämnat in det... Så nu väntar vi bara på utdrag r brottsregistret =P sen så är det kirrat =) no more fpr me to do here *pust*

Så nu är det bara att få till det där strulet med kursen och få tag i karln som eventuellt kan ordna boende åt mig =)

Fan va nice de e när man kan bocka av saker på listan =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: