Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

what to say?

Kategori: Allmänt

jajjemen, redan lej...

har sutti med datorn i knät sen fem typ, har fixat och kikat allt jag kan komma på att jag kan göra... Väntar på att det ska braka till här ute och vägverkarna kommer och ska käka och föra oliv... Kom på nu att jag glömde både mina öronproppar och mitt headset, så jag kan inte stänga ute deras oväsen... För det antar jag att dom kommer föra, oliv... Huvvvva....

Pratade me mor och far och meddelade att jag kommer hem imorrn, pappas flicka som man e, så förstod pappa bättre än mamma =P hon mena på att de blir ju så dyrrrt å åka mellan... De fattar väl jag me!!! Men det får hellre kosta lite mer än att sitta här å va lej på ett rum... Å nästa vecka så har jag mest troligt nån stans å ta vägen...

Men lite kul e de, har fått lite reaktioner på facebook om att jag befinner mig här =) några gamla elever som vill att vi ska hitta på nåt.. Får väl se, de flesta går ju skola i stan på veckorna, och de e ju då jag e här.. Men lite kul e de ju =)

träffa en av dom när jag va på "bua" å handla idag =)

Nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till... Ska kika lite på kursplanen för engelskan som drar igång nästa vecka... Å sen blir det nog kojsen, å så sen blir det nog så att jag infinner mig på skolan rätt tidigt imorrn.. Hellre de än å sitta här å uggla, har en känsla av att jag iaf inte kommer sova så bra... Å bättre försöka sova så det blir onsdag lite fort =P

Ja ni hör ju själva hur lej jag e på å sitta här... Vill inget annat än hem...!!!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: