Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Bomull

Kategori: Allmänt

Åh fy... Vilken låååång dag, när klockan var åtta ikväll kändes det som den kunde varit elva tolv, så mos i huvvet va jag... Vi började inte förrän 13.15 idag, men Chatarina skulle till syon kl.8.30 så jag tänkte att jag går me henne så sitter jag på skolan och filar lite på veckans kommande redovisningar. Chatarina dök upp vid 10, så då hann vi plugga och diskutera lite tillsammans och käka lunch.


Å lite kaffe måste man ha för att hålla sig vaken =P



Sen kl.13.15 så bar det av till klassrummet för en redovisning av en av de utförda uppgifterna under hemma-veckorna... Det var vi klara med vid 16, och då segade vi på tiden också, så då knatade vi två ner på Hemköp och handlade lite mat och annat smått och gott...



När vi kom "hem" så satte vi oss och pluggade till typ 18, då kurrade de så i magen att vi kom på att vi kanske skulle äta midda åxå =P Efter det fortsatte pluggeriet till klockan var närmare halv tio, för min del iallafall... Och redan innan det hade jag beklagat mig över att jag knappt förstod vad jag läst, så det blir spännande att se anteckningarna imorrn =P Vi avslutade det hela med att kika på RAW - comedy club =) fick oss några härliga skratt =) "Det enda som är bra med krig är att då får USA veta var länderna ligger" =P klokt sagt =)




Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: