Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Fettisdagen =)

Kategori: Allmänt

Japp, den årliga semel-dagen =) ska snart smälla i mig en, mums



säg, ser det inte gott ut? =)

Idag hade jag lite sovmorgon sen begav jag mig ner på skolan för att jobba lite grann =) å så kikade vi på längdtävlingarna på tv när tillfälle gavs =) gick inge vidare för Sverige idag...

När jag kom hem plockade jag upp böckerna och började plugga lite, åt middag, va på affärn en sväng å nu sitter jag och ska försöka plugga igen, men det är inte det lättaste. Jag är så otroligt trött för tillfället att jag knappt vet vad jag skriver. Å så längtar jag lite efter den där semlan som står på bänken i köket och vill bli uppäten =)

Ska försöka få lite mer gjort innan jag kan göra kväll och äta den goda semlan och bara dega framför tvn =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Erikssonskan säger:

    Hej hopp.. Jag tänkte utmana dig... Frågorna du ska svara på finns i ett inlägg hos mig som heter just det : frågor.



    KRamizar

    2009-02-25 | 13:54:52
    Bloggadress: http://erikssonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: