Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Solsken =)

Kategori: Allmänt

Äntligen tittar solen fram =) har tyckt att det bara varit grått utanför sovrumsfönstret när jag kollat ut på mornarna, men imorse så såg jag blå himmel och solsken och blev jätteglad och klev upp, fast jag gärna legat kvar i sängen... Men när jag kollade på termometern så suckade jag och gosade ner mig i soffan och kikade på alpint istället, de va 20 minus... Hade ju tänkt att gå ut i solen å kanske ta en promenad, men de kändes inte så lockande när det var så kallt, men vem vet det kanske blir en promenad senare idag =) En annan sak som gjorde att det var mindre kul att se solen skina var att igår var jag, Emelie, Jenny och Martin ute å röjde runt på stan och jag var inte så pigg i morse, så de va me blandade känslor jag klev upp, men nu är jag piggar och känner mig på humör för att våga mig ut i kylan, bara man börjar gå så går det ju bra =) Men nu ska jag dricka kaffe och fundera lite på vad jag ska göra, om jag ska orka göra nåt, har lite planer för dagen, men vi får väl se vad det blir ;)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: