Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

lite less då...

Kategori: Allmänt

Ja, fick ett sms från mamma idag när jag va på jobbet, hon undra var hennes regnbyxor va... Poletten föll ner, dom blev ju kvar i stan förra helgen =/ det var bara att pysa in till stan när jag slutat... Hem och åter på lite mindre än två timmar ;) =P Hämtade lite andra kläder och posten, for förbi Elin och hämtade igen lite filmer och lånade hennes box med Mordkommissionen (hur stavas de då?)... Nu har jag ätit, och känner mig lite bättre i humöret, jag e hemsk när jag är hungrig =P

Nu ska jag gå igenom posten, sen ska jag stöka lite inför ljuspartyt mamma ska ha imorrn, plocka fram lite å dona på... Slutar fem imorrn, och folket ska va här halv sju.. Stressigt...

Prinsen har gått å dragit på sig en förkylning =/ så han fick inte träffa mig igår, jag har nämligen inte tid att bli sjuk... Å ska jag bli sjuk så blir jag säkert det på jobbet, träffa massa folk och deras baccilurer *huvva*

Hoppas jag får pussa på prinsen nåt idag ;) såg han va uppe å klättra på ett tak idag =P

Nej nu ska jag försöka göra nån nytta =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: