Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

voff voff...

Kategori: Allmänt

så låter det från granngården =P grannens hundar låter så nästan jämt...

har nu hittat ett passande flyg med KLM, för ca 5 400 för två personer =) ska kolla hur det ser ut vid löning, om de finns kvar, för isåfall så bokar jag dom =) älsklingen får säga vad han vill =P kan inte han så hakar nån annan på ;)

btw, idag blev naglarna rosa =)
men färgen har väl försvunnit mestadels innan jag slutat jobba imorrn =P

va in å skulle kika på sas, med flyg mellan ösd och sthlm... men fy faaaaan va dyrt... ca 3 300 för två pers, inrikes... Nej fy fan, det går jag ine me på... får nog bli tåg om jag inte hittar nåt annat...

 nej å tåg går inte om vi ska kunna va hemma på sönda kväll... vilket vi måste, eftersom båda jobbar... =( ner gick bra,  lite mer än 2000 för nedresan till arlanda, två pers, med X2000... men hem fanns det ingen bra resa som passade, alla gick innan flyget landat....

Hittade nu en flygresa ösd-sthlm och sthlm-ösd för ca 3 200 kr, och då flyger jag hellre än åker tåg... ska diskutera saken, och se om dom biljetterna finns kvar vid löning... vore ju kalas om man fick boka och betala detta så är det gjort sen... kan man spara pengar i typ fyra månader för att spendera där =) fast, det klart vi har ju pratat om att åka till något soligt ställe strax efter nyår, så man kanske måste hålla i plånboken lite =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: