Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

almost there

Kategori: Allmänt

japp, snart är slutet nära =P

min hjärna fungerar inte längre ska jag tala om gott folk! Hade engelska med 2-3an sista timmen och jag fick helt hjärnsläpp... Min hjärna sa helt ifrån "jag orkar inte mer, jag måste få vila!!!"

så nu ska jag slita ur det sista som finns, ska ta ut en halvtimmes komp och sluta halv fyra idag tror jag... tror ärligt talat inte att jag pallar mer...

Ska försöka få lite torrt på fötterna inför imorrn, och sen imorrn ska jag jobba tiden ut, till fyra och sen åka hem mot Föllinge igen... Sova i min egna säng, om jag nu kan somna... =P

Appropå och sova så låg jag inatt och funderade på om det kunde varit fullmåne, eftersom jag inte kunde somna.. Sen när jag kom på jobbet och berättade för Lotta om min dåliga natt så hade hon också sovit dåligt och ryckigt, hon trodde också att det berodde på fullmåne, kollade kalendern och det är inte på långa vägar fullmåne, det ska som till å bli nymåne snart...

*åååå fy fan, nu börjar det värka i skallen rejält, no more kaffe på mig no thank you!!*

Nej nu ska jag försöka få till nåt å sen åka upp till stugan i G-vattnet!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: