Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

datan har fått krupp...

Kategori: Allmänt

jajjemen, men är tydligen inte den enda datan som fått de heller...

eller de e väl inte datan som e knäpp, inte mer än vanligt iaf =P mer uppkopplingen, kan va uppkopplad i typ 15 minuter max sen lägger den ner, så måste man börja om igen... huffa puffa ligen...

så nu ska datan få vila till imorrn, å så ska jag lägga mig på sängen och läsa lite vettigt ett tag, men lär nog somna om ett tag =P ska nog svida om till pyjamisen så e de bara å somna när som helst =P =) Brukar ju normalt ligga å läsa mellan en och två timmar innan jag somnar, så det blir nog bra =) jag undrar om de e värmen och solen som gjort mig så trött idag? =S anyway, de e alltid nice å sova =)

messade damen som hoppade på mig om lägenhetsbyte, om vi skulle höras nåt om det framöver, så jag vet om jag måste fara till stan i helgen eller inte... ska jobba fre,sön, mån på ica nämligen, å försöka hinna med nån jakt därimellan, en bokanalys och en uppsats om Macbeth.... hujedamig...

näman, nu verkar datan må som han ska *peppar peppar*

kanske ska försöka dra fram de där om uppsatsen å börja fila lite på den... lägga upp en strategi eller nåt..

bäst å göra det medan nätet funkar som det ska...

see you laters alligators ;)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: