Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

så mysko...

Kategori: Allmänt


igår kväll när jag skulle logga in och skriva ett till inlägg så gick de inte, startsidan ville inte komma fram, bara en massa annonser om andra bloggar... men nu funkar de... =)

idag va man tillbaka på jobbet =) skojsigt värre, fick en pojke till världens skrattanfall efter lunchen idag.... =) å han skrattar så härligt =)



sen fick jag va ute och leka i snön med barnen =) guuuusiken så mycke snö de ramlat ner idag =)=)=)



så jag tänkte jag skulle ta ut skotern när jag kom hem, gick till uthuset och gjorde klart, öppnade och la dit plattan så jag kunde backa ner den... men när jag sen vred på nyckeln hände ingenting!!! öppna huven och såg att pappa plockat bort batteriet.... GRRRR!!! De sa han minsann ingenting om.... å inte hitta jag de heller, och efter en massa pulsande i djupsnö me massa kläder på gav jag upp och klappade igen dörrarna... får hoppas de inte e så kallt imorrn, för då SKA den ut =)=)=) puuuuudersnööööö =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: