Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

it's so f***ed up!

Kategori: Allmänt


ja mitt liv alltså... inte innehållsmässigt, där är allt mer eller mindre på en bra nivå för tillfället, men i det stora hela, sömn och sånt...

fan, igår va ytterligare en natt som inte gick att sova sött igenom... gick och la mig strax efter ett... läste ett tag men kände att ögonen va tokuppspärrade och jag fick läsa om samma sida flera gånger... så de va bara å kånka me sig täcke och kudde ut till soffan å trycka på några sex and the city avsnitt ;) somnade mitt i första, men vaknade så fort de va slut, för då återgick den till menyn och ljudet väckte mig... så jag har sovit av och till i natt, och känner mig ruskigt opigg idag... ingen ork eller lust att göra just nånting...

en annan sak som är lite jobbigt me detta är att eftersom jag oftast inte går och lägger mig innan tolv-ett snåret så sover jag antingen för kort eller för länge, vilket också fuckar upp allt... dessutom har jag märkt att min dagliga rutin stämmer inte överens med andras... jag gör mina saker på mina tider, och det är oftast efter att alla gått och lagt sig... tur man inte har nån nära som man måste ta hänsyn till...

när jag väl vaknat "på riktigt" tryckte jag igång den andra filmen jag beställde från lovefilm.se, vilket då va Star Trek.. Trekkare som man är =P den är riktigt bra, jag tror att folk som inte är trekkare skulle gilla den åxå, men det är ju bara vad jag tror som sagt...



nej, dagens mål, studiemässigt, är att försöka hitta lite mer litteratur, och sen tror jag inte att det blir just så mycke mer gjort idag..

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: