Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

nä nu tror jag väl...

Kategori: Allmänt


jag måste springa bort från tvn, eller iaf byta kanal så fort nåt med antydan till alla geléhjärtans dag dyker upp... men lik förbannat höll jag på å köpa mig en låda me geléhjärtan idag... grr... men det blev vanligt hederligt godis istället =)

varför måste den här dan ens existera? man kan väl uppmärksamma sina nära och kära vilken dag som helst på året??!?!

nej huvva... jag har iaf bestämt mig, jag ska åka hem till mamma och pappa på lörda, för de ser ut som det blir kanonväder på lörda och rätt ok på sönda =) så nu banne mig blir det skooooteråkning =)=)=) ÄNTLIGEN!!!

ååååå... jag hitta värsta bra auktionen på tradera idag =) det dumma är att den går ut på torsda och jag tänker inte buda så mkt mer än vad jag gjort idag... hur som helst... auktionen är på converse dojjer =) man får välja färg och storlek själv =) och bäst av allt är att man får betala vid löning =)=) vinner jag, blir det ett par rosa converse =) fanns några andra annonser på rosa converse, men det va fel storlek alltihop... =( så nu hoppas jag på den här =)


najsiga =) eller hur?

hittar jag sedan ett par turkos så e jag rätt nöjd sen.. ja ett par svarta skulle man kanske åxå ha haft...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: