Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

snigelpost

Kategori: Allmänt


ja va fan är det som hänt med vanlig post? det tar ju hundra år för saker att komma fram!!!

va å tog in posten nu och fick en knut i magen när jag såg att ena kuvertet va från MIUN... uääää.. tentaresultatet... från den där tentan som det är superduperviktigt att jag klarat... men NEJ!!!! det va engelskatentan jag skrev i november.. visste ju redan att jag kuggat den... men skrämmas så där!!!


sen slog det mig... om det tog nästan tre månader att få hem den.... hur länge måste jag vänta på den här tentan??? Om man ska förlita sig på posten... det stod på tentan jag skrev sist att man skulle få veta via post senast 1a eller 8e februari... jag hoppas det stämmer!


nej nu ska jag in i duschen!!!


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: