Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

3 minuter, lyssna, pausa, skriva, spola tillbaka, lyssna, ändra....

Kategori: Allmänt


ja och så rullar det på...

40 minuter närmar det sig och jag har bara traskiberat 3 minuter av typ 25.... faaan va de här e slitsamt... lyssna, pausa, skriva ner, spola tillbaka, lyssna igen, ändra/fylla på, lyssna vidare... å herreguuud... varför skulle jag ha intervjuer?!??!? men jag är ändå glad att jag bara har tre, tre individuella intervjuer... Några av mina kurskamrater har samlat arbetslag och intervjuat... håhåhå de kan inte va lätt å transkibera det...

(och för er som inte vet vad transkribera betyder... i stort att man skriver ner en inspelning av nåt slag, vanligtvis intervjuer)

nej nu ska jag påta vidare ett tag, iaf till Dating in the Dark börjar... missade det förra veckan, men jag tycker det verkar lite lattjo =) hade tänkt kika på tvn redan nu klockan sju, men då blev jag så inne i transkiberandet ;) (gott tecken)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Emma säger:

    transkribera stavas det =P såg att det blev både med och utan R i inlägget ;)

    2010-03-09 | 19:12:36

Kommentera inlägget här: