Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

...huvva

Kategori: Allmänt


mhmmm... fick en underlig känsla i magen... av illamående karaktär... satt ute i solen och läste, men det blev till slut svårt att koncentrera sig på läsningen... å så började de bli lite kallt om händerna =P

tror jag ska lägga mig på soffan en stund och hoppas på att det går över... sen blir det en dusch och lite senare ska jag in på stan och träffa Maria och A-C =) och en tjej som heter Marielle, vet inte om jag träffat henne tidigare, men det blir säkert bra =) vi ska käka nånstans på stan, och sen ska vi på bio och se Alice i Underlandet =) de ser jag fram emot =)

nej nu blir det soffan... usch, ingen nice känsla de här ska jag tala om...


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: