Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

men va e de som händer (och fötter)???

Kategori: Allmänt


morr, uppkopplingen har strulat heeeela dan, de e först nu som det funkar (peppar peppar)... man vill ju lyssna på musik =)

fan, jag vet inte vad som händer me mig... i måndas å i tisdas så tog jag en kort powernap när jag kom hem från praktiken och sen va de full fart igen å jag skrev en massa på uppsatsen... men igår hände nåt... efter att jag kommit hem från en mysstund me Zixten och Jenny käkade jag och sen däckade jag på soffan och vaknade strax för åtta... å va inte pigg... de dagar då jag tagit powernaps har jag ju vaknat a mig själv efter en halvtimme... mhmm... a ja... kikade på Roomservice och Grey's å sen gick jag och la mig och somnade på stuberten... wierd...

idag unnade jag mig lite sovmorgon... men har varit helt off hela dan, ingen ork eller lust att göra nåt... men nu tror jag att det håller på att vända ;) lite e nog för att uppkopplingen funkar igen ;)

så nu blir det först en dusch, och sen ska jag ta hand om disken (ja, egentligen borde man kanske göra tvärtom =P men inte jag) å sen så ska jag försöka få ner några meningar till på uppsatsen... jag fick faktiskt lite gjort i morse.. hittade lite bra grejer i en bok som jag ska försöka få ner i uppsatsen =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: