Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

plugghäst igen lr?

Kategori: Allmänt

jo plugga blir det, men inte än på ett par veckor, och inte heller förrän jag fått tillgång till allt på konferensen som gäller på MIUN... grr. fick ett mail förra veckan om att jag skulle bli registrerad och få tillgång till allt, men när jag va in idag å kika (för idag börjar ju skolan egentligen) så hade jag ingen kurs registrerad på mig... morr! va som lite nyfiken på vad som är på g ;)

nog för att jag har en föraning, eftersom jag påbörjade kursen för två år sen... men nu ska jag göra klart den! har första delen av 4 klar, så nu tror jag att jag ska va smart och börja ströläsa för skojs skull ;) hehe, we all know how that's gonna go =P

johonehe, för min egen del har det gått superbra på jobbet idag, men en kompis och kollega hade en inte lika superduper dag =( imorrn har vi "stormöte" på jobbet för att bestämma om vår förskolas framtid ;) =) yey!!

måste bara få säga att i onsdags hade jag nog en bra dag utöver det vanliga =) hade en kanondag på jobbet, fick träffa prinsen i mitt liv (T.B), en sväng till frissan och min älskade bil gick genom besiktningen!!! =) såååå glad!! vilken superdag!!! =)


nu ska man bara gruva sig för den där hemskt dyra räkningen från verkstan.... mindre skoj...


nä nu ska jag kila ner och sätta mig framför tvn, kika på "Robinson" och fixa till mina olika långa naglar så dom är mer jämställda ;) =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: