Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

alalala lång lång li lång lång lång

Kategori: Allmänt

ja huga va de känns som de har varit en lång dag, å än är den inte slut...!

så, nu kan jag bocka av en sak från min lista, en sak som jag skulle gjort redan i söndags... =P men nu e de gjort! å strax ska jag ta mig an en annan sak så jag kan bocka av det. och sen ska jag avsluta mina göranden med att fixa ett "fikaschema" till i helgen... det är en fotbollsturnering i Föllinge på lördag så de e mycke som ska fixas och kollas.... pust!

å nånstans i allt de här ska jag hinna me å kika på julkalendern, som jag inte hann se imorse... å så vill jag hinna se House, å sen somna fortfortfort... börjar 6 imorrn, å hade tänkt va där lite tidigare, för jag behöver måla två hyllor en omgång till, så vi kan få upp dom nån gång, å de e lättare å göra de om de inte e en massa ungar i farten ;)

nä nu må jag sätta igång me de jag ska göra, så jag blir klar nån gång ;)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: