Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

jag undrar sa flundran om gäddan är en fisk...!?!?

Kategori: Allmänt


ja man kan undra över mycket här i livet... och idag fick jag mig ytterligare en tankeställare... tänker inte gå in på det så noga... men jag måste börja rannsaka mig själv... jag har två stora frågor jag måste försöka svara på...

1. Är jag redo för ett förhållande, av något slag?
2. Vad är det som gör att jag inte kan behålla en karl en längre tid?

På fråga nummer 1 (haha låter som "Vi i Femman") svara jag mest troligt inte. Jag känner att det är rätt skönt att va själv, och speciellt nu när jag bor hemma hos m och p... vem orkar gå igenom den persen igen... =P nä så först å främst ska jag ta mig härifrån innan jag törs ge något bättre svar...

På andra frågan kan jag i dagsläget svara att Det vette fan... En liten aning kanske jag har, men så länge jag inte är säker tänker jag inte yttra mig...

Men den där uppenbarelsen idag... mjo, de va nån som sa nåt till mig som gjorde att jag började fundera... Och jag tror, bara tror!!! att det kan va så att jag fortfarande kan ha känslor för en person som var hela min värld under en längre tid för ett par år sen... men då stämde inte stjärnorna oss emellan, och de gör de fortfarande inte, men jag vill tro att de rör sig åt rätt håll... under de gånger vi pratat med varandra den senaste tiden har det känts som om vi mer och mer kommit till samma nivå... Jag är fortfarande en bit före honom, och jag har alltid sagt att jag inte tänker vänta på honom, och det tänker jag inte... Jag tänker inte binda upp mig på nåt jag inte vet var de bär... och ojjjjj vad jag svamlar....

När jag går igenom mina kärlekar så har jag konstaterat att det finns 3 stora ena där, och han är en av dessa... mhmh... jaaa, kanske bäst att låta det vara...

JA!!! det är det, så ska det bli! Jag som är expert på att klura, fundera, spekulera och överanalysera ALLLLLLT! ska NU! BUMS! sluta med det! mmm! Just! Mitt nyårslöfte till mig själv =)


Nu ska jag se om jag hittar kamerakabeln så jag kan tömma kameran =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • maria wessén säger:

    ojoj inte lätt emmapemma... men svarar du nej på första frågan har du kanske besvarat andra med? eller så behöver du inte besvara andra då :) ring om du vill surra av dig ;) och heja dig som klarade tentan!! kramar

    2011-01-04 | 13:57:57
    Bloggadress: http://hemmapysslat.blogspot.com

Kommentera inlägget här: