Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

det kunde man ju anat!!!

Kategori: Allmänt

askmoln!!!


jag hoppas VERKLIGEN att detta moln inte ska ställa till det för mig och Ida!
så som vi längtat att få åka iväg!

och nu är det nära! om ca 45minuter åker jag och pappa mot flygplatsen =) där ska jag möta upp Ida, checka in bagaget och sen kliva ombord på flyplanet till Arlanda =) där ska vi ta oss till Ibis Hotell och checka in... Och som de känns nu känns sängen där mer lockande än nåt annat... är så ruskigt trött!

efter att imorgon bitti avnjutit hotellfrukost bär det av mot Arlanda igen och checka in väskorna och hoppa på flyget! Kring 12 lokal tid kommer vi, FÖRHOPPNINGSVIS, att vara i Edinburgh =)=)=)

MEN!!! jag va precis in på yr.no och kikade in vädret i Edinburgh... Undrar om det har med askmolnet att göra men nu ska det regna heeeela veckan =( förut när jag varit in och tittat har det sett ut som att solen skulle titta fram lite iaf... men men, detta klimat är ju uppochner, ingen kan nog säga säkert hur vädret kommer att bli... Det är bara att ta dagarna som de kommer =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: