Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

mycket att stå i!

Kategori: Allmänt

ja hujedamig, nu hopar sig allt känns det som...
fast mycket gör jag helt frivilligt ;)

igår va de möte på jobbet, idag va det fotbollsmöte, imorrn är det jobbmöte igen...träning på torsdag, lugn fredag... Zumba maraton på lörda eftermidda, Garvsyra på kvällen å pubkväll efter den på pizzerian... lugn sönda!!! ojojoj...

efter mötet ikväll satte jag mig och fixade lite på datan... gick ner å satte mig framför tvn med datan i knät å skrev rent anteckningarna från mötet, sen fixade jag lite olika saker till jobbet, som jag ska visa mina kollegor imorrn, ifall det är nåt att ha, vi har iaf pratat om det... sen har jag fixat en spellista på mediaplayer som jag ska bränna till en skiva imorrn på jobbet, barnen önskar att få höra Manboy me Eric Saade ;) så jag slängde ihop en blandning med lite olika melodifestivalen låtar från 2009 till nu =) gjorde en sån i våras men den tycks liksom ha städats bort på jobbet... sånt som händer...

nä nu måste jag fokusera på tvn, de e ju House ;)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: