Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

blir inget värre idag heller...

Kategori: Allmänt

ibland undrar jag vad det är med mig... just för tillfället har jag ingen ork eller lust att skriva nåt värre inlägg, men nåt sånt här tramsigt onödigt kan det bli emellanåt, bara för att hålla den "vid liv"... men jag hoppas innerligt att jag hittar orken och lusten igen =)

idag har jag haft hälsoombudsutbildningsdag =) riktigt skoj =) lite surr och skratt på förmiddan, woklunch i skogen följt av svampplockning på eftermiddan =) å igår firade jag bästa Emelie som fyllde 25 bast =) wihooo! innan det mötte jag upp bästa A-C på stan =) så himla skoj!

imorrn blir det folkrace för hela slanten =) följt av att ta hand om en massa älgkött =) 2 oxar och 1 kalv på 3 dagar! =) idag fällde dom en 16-taggare =) inte alla dagar de händer!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: