Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

jag PIMmar, jag PIMmar å jag PIMar litte till

Kategori: Allmänt

ja ojski pojski vad jag PIMMAR ;) satte mig kring sju å tänkte bara smått börja lite på presentationsuppgiften... å nu är jag snart klar... min tanke är att jag valt ut ett barn och presentationen ska visa det här barnets dag på förskolan ;) med lite inslag från läroplanen och annan literatur... jag har gjort en framsida, en sida där jag presenterar barnet i fråga, en sida där jag behandlar (väldigt kort) frukosten på förskolan, en sida med den styrda pedagogiska verksamheten och en sida om den fria leken... å allt är så tajmat å snyggt, jag är så stolt ;) så nu är det bara en sida om lunchen, uteleken, mellis och hemgång (föräldrakontakt) kvar =) hälften gjort, hälften kvar... typ...

men jag har inte hunnit fota så mycket än, så på måndag då minsann ;) sen så ska det nog va kirrat =)

lite kul e de då... jag är 100% självlärd när det kommer till Word och Power Point, när mamma hade skaffat hem dom programmet så satt jag hur länge som helst och klickade och trixade mig fram... å på den här PIM kursen vill dom att man ska läsa en massa, svara på en massa frågor och jada jada jada... jag har klarat mig mycket på egen erfarenhet hittills iaf =) fick min första PIM stjärna i veckan, väldigt lättförtjänt om jag får säga det själv =P

nej nu ska jag njuta av att det är fredag och helg =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: