Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

DH

Kategori: Allmänt


mjaaa tänka sig, idag kan jag faktiskt se Desperate Housewives, hemma in the Basement ;) och helt utan att vi fixat nåt alls... Helt plötsligt en dag förra veckan upptäckte vi att 4an va helt borta men att 3 och 5 hade lagts in, och en hel del andra kanaler... P är rätt sur för detta för de få program han tittar på går på 4an och 6an men båda dom har gått upp i rök... Men jag är desto gladare =) finns ju så mysche bra progam på 5an =) bl.a DH, fast jag har klurat under kvällen om jag verkligen ska kika ikväll... har ju inte sett nånting alls av den här säsongen, och kommer ju att köpa den så fort den kommer ut på dvd... men jag ska titta och njuta ändå har jag bestämt mig för =) lovely!

sen går det ett program på 3an som verkar lite kul =) Wermland forever... jag som ÄLSKAR värmlänningar och deras dialekt =) tror jag ska kika lite å må gott =)

see ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: