Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

check!

Kategori: Allmänt

 
 
 
japp, nu kan jag checka av en till person på listan ;)
å dessutom har jag kirrat mamms och papps klapp till min älskling, mamms frågade mig häromdagen men då hade jag inget bra svar... men nu ikväll när jag satt och kikade på en sida hittade jag en sak som jag VET att han vill ha, och så tänkte jag att det kan mamms och papps få ge honom =) ;) finurliga jag... kan ju ha lite med att göra att jag tyckte den va liiite för dyr för min egen ekonomi för tillfället... vill ju kunna ge honom mer än EN klapp =) så efter överläggning med papps så är det nu beställt! =) jippie!
 
nu ska jag se över de sista personerna på listan, om jag kan hitta nåt mer via nätet, eller om jag faktiskt måste bege mig ut på stan... ;)
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: