Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

fredag..!

Kategori: Allmänt

 
 
 
å här ligger jag återigen på sofflocket... =P
kom hem så va maten serverad, pannkaka blev det idag =) på en freda...! de va mest för att jag hade velat ha det igår, men papps hade redan ätit när jag kom hem igår, så då lovade han att göra pannkisar idag ;) snälla papps!
 
så nu ligger jag här och låter pannkisarna sjunka... ska försöka få nånting gjort innan På Spåret... typ ta reda på tvätten... helst skulle jag vilja städa garderoberna... men börjar jag med det ikväll kommer jag ju aldrig i säng...! å de måste jag... för imorrn bär det av till stan för Zumba X-mas =) 3 timmar zumba som sen avslutas med middag! =) härligt!
 
nähepp! nu ska jag slappa lite och försöka samla lite energi att få nåt gjort ;)
 
på återseende!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: