Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

kunde jag väl aldrig tro...!

Kategori: Allmänt

 
 
 
hade nån sagt till mig den här tiden förra året att jag skulle fira jul i en annan konstellation än den vanliga hade jag nog blivit brydd.. men så är det, förutom mamms, papps, Ida och hennes föräldrar ska även min älskling fira jul med oss =) han kommer nog redan i helgen och sen på juldan åker vi till hans bror och träffar dom lite grann =) myyys!
 
nu är det bara en dag kvar till elva dagars ledighet =) ska bli skööönt! fast när jag slutar imorgon ska jag in till stan och fixa det sista, sen ska jag runt och "tomta" lite =) å sörpla kaffe hos Elin =)
 
jahopp... nu ska jag försöka hitta på nåt att göra... de finns ju saker att göra, men motivationen va inte så hög just nu..
 
På återseende!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: