Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

kapacitet och effektivitet hänger ihop...

Kategori: Allmänt

Ja uppenbarligen...
Som i måndags måste jag ha haft en hög kapacitet eller energi eftersom jag var så effektiv och hann med så mycket... Men idag har det varit precis raka motsatsen... Känner ingen ork eller lust till nånting =( Har varit så toktrött hela dagen, och jag skyller på vädret! Hade planer på att åka på skjutbanan en sväng ikväll, men huvudet känns så tungt och ögonen hänger som inte riktigt med och då kändes det inte så vidare bra att fara å skjuta... Å dessutom blev det tajt med tiden... Men så istället har jag matat hunden och rastat honom å så har jag fått i mig lite mat själv också... Å nu tänkte jag sitta vid datorn i ca en timme eller så å bara lattja... Ska beställa lite grejer å mysa runt lite, sen måste jag gå till stallet och göra klart så lilla hästen kan komma in =) Å sen, ska jag minsann slänga mig i soffan, äta glass och kolla på fotboll =) å sen blir det nog inte så mycket mer för min del idag ;)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: