Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

pocco koppo

Kategori: Allmänt

får det vara en pocco koppo kaffe? ;)
hihi, min kollega säger oftast att hon vill ha pocco kaffe (hur nu än pocco stavas...) hursomhelst, lite kaffe vill hon ha... häromdan "råkade" jag säga pocco koppo, och det där har hängt med sen dess... hihi kul med "nya" ord...

ska fatta mig kort idag, ska kila ner och kolla på sista avsnittet av Mot Alla Odds =) men jag fastnade i telefon med Emmelie och det är så osocialt att sitta och blogga och prata i luren samtidigt... så nu skriver jag och sen ska jag kika tv =)

idag va jag och kikade på en lägenhet i Lugnvik, liksom den inne i stan kräver den renovering, kanske inte lika mycket men ändå.... och en del av det såg "hemmagjort" ut, så man vet aldrig vad som dyker upp när man börjar gräva.... men jag ska iväg och kika på en annan lägenhet i Lugnvik på måndag, som ser ofantligt mycket fräschare ut, och för en ok penning.... än så länge... jaja, vi får väl se...

de e så mycke på gång nu så jag blir alldeles snurrig...

men en glädjande sak är att FBK leder över Frölunda i seriens sista omgång... gör knappt till eller från om FBK vinner, Frölunda har mer att vinna... men det skulle va otroooooligt najs om FBK kunde tvåla dit dom ikväll =) för då får jag må gott på jobbet imorrn =)

idag har vi haft en kanondag på jobbet =) vi for till en pulkabacke med alla barn, och dom lekte och hade skoj och vi fröknar fick njuta lite av solen =) härligt! =)

OCH....fortfarande INGEN telefon!!! Grrr!

MEN, på MÅNDAG får jag min sökare för brandkåren... så då kan man råks på få åka på utryckning när som helst efter det...

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: