Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

skulle nog glömma...

Kategori: Allmänt

mitt eget huvud om det inte satt fast... lite så har det känns den här veckan... men men... snart är kanske den rätta känslan infunnen igen...

och appropå känslor... åååå va de knöt sig i magen när jag upptäckte en sak precis.... hade det inte varit för att jag sitter och har mina päron så nära hade jag nog börjat böla... mitt livs stora kärlek är nämligen och tydligen tsm med någon.... skaffat hund har dom också gjort.... NEEEEJ! nu känns det som om dörren har slagit igen ordentligt och med mig i kläm... ='( vi har alltid kunnat prata med varandra och tala om sånna här saker för varandra, men nu tycks något ha ändrats.... ledsen i ögat blir jag.... känns som jag vacklar omkring, vet inte vilken fot jag ska stå på....

BLÄ!!!

jaha, hur som helst... till något roligare... jag vann budgivningen på lägenheten!!!! =) så nu väntar en massa bankbesök och massa annat tråkigt innan den är min... för jag vill verkligen ha den!!! =) yey!!!

och i onsdags ringde jag det där företaget som ska förse mig med en ny mobil och frågade varför jag fortfarande INTE har fått nån... och den snälla killen i andra änden av luren blev alldeles förvirrad av allt som tydligen stod i beställningen.. och mailade och stökade på, och fixade till slut allt =) och om jag inte hade fått nåt kollinummer i början av veckan skulle jag höra av mig igen... nu håller vi tummarna!!! =)


näää... men ta mig långt långt bort här ifrån... eller sudda bort den senaste halvtimmen.... är hellre lyckligt ovetande...


See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: