Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

deklarera...

Kategori: Allmänt

ja huuuga... det måste man göra innan imorrn... å just nu sitter jag å väntar på min M att hon ska hjälpa mig å se om jag räknat rätt... ska göra avdrag för resorna till jobbet... så bara jag får hjälp me de ska väl deklarationen va inne sen ;) skönt att slippa ha det hängande över sig...

mjahapp... i fredags blev det ju bio, å vilken bra film det va!!! satt som förhäxad hela filmen =) å så kommer det nog en 2a åxå, jippie! i lördags förmiddag gjorde jag, Ida och Emelie lite ärenden på stan och sen svidade jag om och for hem till Emelie för uppladdning inför klassfesten, Johanna och Zandra kom också dit =) det va skoj att få lite tid bara vi innan vi skulle träffa resten... Men så många fler blev vi inte, Elin, Emil, Filip, Niklas, Henrik, Erik och Madelene... 11 av 34... inte så bra... =/ men kul hade vi!!! =) å sen när vi slogs ihop med alla andra -02or så träffade man ju många som man lärde känna i gymnasiet =) så de va skoj!

meeen i söndas hade jag en riktig slappar dag =) härligt med sånna ibland... =) å igår jobbade jag och sen for jag hem till Föllinge och hjälpte till med att få till rat till brasan =) sen blev det god middag med grannarna och sen braseldning =) idag blev det också lite av en slappardag, låg inne och kikade på Vänner rätt länge men kände till slut att jag va tvungen å gå ut i solen... så jag låg på soffan på altan i typ 1,5 timme och läste, till solen halvt om halvt försvann bakom tunna molnstrimmor... det är inte lika varmt då... =( så då tog jag med mig boken in och damp ner i soffan för att kika på hockey, men boken va mer spännande å nu är det utläst =) så nu får jag börja på en ny =) hihi

å så ringde min fina Johanna idag och undrade om vi skulle ta en middag nästa vecka =) såklart vi ska! så mysigt det ska bli! =)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: