Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

nä men ser man på ;)

Kategori: Allmänt

ibland har man flyt =P
eller... så var det egentligen inte... slump snarare

har suttit och försökt hitta introt till Wermland forever... utan lycka... och samtidigt satt jag och kollade spellistor på p3's hemsida och drog till med en sökning på avicii på spotify och första låten jag spelar är den jag sökt efter =) yey! Levels heter låten om någon vill veta ;) hihi, va härligt det är när det går bra! jag lyckades hitta en annan låt som jag försökt komma på va den heter så glädjen är typ dubbel =P

johojaha... blev ju rätt lycklig när jag hade deklarerat åxå ;) skulle ha betalat tebax en liten summa i ursprungskalkylen, men när jag varit in och gjort avdrag å så, så visade det sig bli raka motsatsen, men råge ;) = glad Emma! yey!

nähe... nu va de nog dags att kila till stallen och ta in fina pållen =) sen blir det hockey, iaf en stund, ska försöka dejta John Blund tidigt ikväll, börjar kl.6 imorrn....

see ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: