Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ojsan ojsan

Kategori: Allmänt

vad tiden springer iväg... det är nu så länge sen jag skrev ett inlägg att jag knappt kände igen mig när jag loggade in på bloggen.... =P
 
och inte kommer det att bli nåt vidare värst inlägg denna morgonen heller, tänkte jag åtminstonde skulle logga in och spana läget lite men så kom jag fram till att jag kan lika gärna slänga ner ett par rader så ni vet att jag inte lagt ner detta totalt.. men jag har knappt suttit vid datorn i annat syfte än jobb eller betala räkningar... det har varit rätt fullt upp sista tiden, och inte har jag varit hemma så mycket heller... Men jag ska slå mig på fingrarna och komma igång med bloggandet igen nu har jag tänkt!
 
Men nu ska jag gå och ladda med en stooooor kopp kaffe och invänta att denna monster-dag ska börja... Visserligen har den ju redan börjat, eftersom jag redan varit uppe i lite mer än en timme... Men arbetsdagen börjar om några få minuter... Idag blir det en tio-timmars arbetsdag... hujedamig... sen blir det nog hem och power-vila lite innan sista zumban med världens bästa Iosefina!!! sista zumban på väldigt lång tid, iaf med henne... =(
 
Japp, på återseende!
 
 

Kommentarer

  • Maddis säger:

    Åh vad roligt att läsa ett nytt inlägg!! =) jag kollar in här nästan varje dag. Jättemys att få prata lite med dig senast också. Jag kommer hem lite mer än en vecka. Kan vi försöka ses då? Kram Maddis

    Svar: Ja det tycker jag absolut att vi ska göra Maddis! Det var jättekul att prata med dig åxå =) Kramar!
    Emma

    2012-11-04 | 20:19:17
    Bloggadress: http://www.garper16%40wordpress.com

Kommentera inlägget här: