Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

sjukling...

Kategori: Allmänt

ja åtminstonde lite.... =P
det har liksom legat å lurat ett tag nu, men i lördags när jag vaknade hade jag knappt någon röst.. den kom tillbaka under dagen men försvann mer och mer under kvällen... =( å när jag vaknade igår hade jag feber... blä! så förutom att ta rätt på lite kött å kolla på när grabbarna i buan fiskade så har jag mest legat på soffan... å inte blev det varken zumba eller volleyboll igår =( på volleybollen satt jag på läktaren och va moraliskt stöd ;) kunde ju inte låta älsklingen fara iväg själv å spela... =P fast han ville inte det heller... å jag förstår honom, han har ju inte direkt träffat det folket speciellt många gånger...
 
nåja, nu sitter jag iallafall på jobbet och inväntar första barnet som borde dyka upp vilken minut som helst... vilket visade sig vara NU =) så...
 
på återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: