Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

3 dagar kvar...

Kategori: Allmänt

sen är det SEMESTER i FYRA veckor!!! Så otroligt skönt det ska bli!
Nog för att hela semestern snart är fulltecknad av diverse äventyr så ska det bli skönt att få va riktigt ledig och kunna göra det man känner för!
 
Ikväll, nyss, la jag in en kulig beställning =) på ett gellack starterkit, med allt vad det innebär... =) har varit lite dålig på att underhålla mina naglar på sista tiden, och blir lite less när inte lacket sitter så länge som man önskar... Blir ju så när man har det jobb man har... Förra sommaren gjorde jag ju urtjusiga förlängningar med gellack å snyggt å fint =) å så sa Camilla (som fixade naglarna) att om jag ville kunde jag komma dit när naglarna va i bra form så kunde vi göra bara en gellackning på dom... Men så fick jag för mig idag att kika lite på nätet om man inte kunde fixa nåt liknande själv... Å jojo, rea på starterkitet å så lite kuliga färger, så ska nog detta bli bra! Å 1-2 leveransdagar!! Så till helgen kanske jag har fina naglar =) ska bli spännande det här! =)
 
Hade en vision att fixa naglarna och lite annat stök idag, men va så otroligt trött när jag kom hem så jag slocknade en liten stund, sen satte jag mig i bastun å mådde gott, läste fördigt en bok, å nu ligger jag här i soffan och ska snart gå och sova igen...! Imorgon blir det sovmorgon igen, hoppas jag sover bättre än inatt, då vaknade jag varannan timme... =/ kanske därför jag va så trött idag... Å på torsdag slutar jag tidigt, och då efter jobbet bär det av till Frösön och ta hand om lilla söta Zvea så mamma Jenny kan plugga lite =) å sen blir det massa lek med Zixten!! =) Längtar!!! å sen, sen är det bara EN arbetsdag kvar! =) wihey!!
 
Näpp, på återseende med er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: