Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

egenvård...

Kategori: Allmänt

Japp... är hemma från jobbet igår... Kände mig så risig igår, trött å ont i halsen och kände att jag inte var på topp så jag åkte hem och la mig... Sov hela eftermiddagen och spenderade hela kvällen och halva natten framför tvn (liggandes i sängen), somnade runt tre och vaknade vid åtta och va hur pigg som helst... weird! Jag låg och drog mig en liten stund och då ringde dom och sa att min bil var klar!! Yey! Och som tur var så var även pappa hemma idag så vi hoppade i kläderna och for till stan och hämtade hem min pärla! =) Nu ligger jag på soffan och kollar på gårdagens semifinal i ESC =) missade visst den igår...
 
Sen ska jag kila ut till uthuset och raska ihop lite grejer som kan behövas i helgen =) så nu ska minsann älsklingen få lite omgjort hemma hos sig ;) I löööv it! Fria händer.. woopwoop!
 
Ja, det lustiga i det hela är ju att jag egentligen nog hade kunnat jobba idag, för det känns mycket bättre, men jag tog det säkra före det osäkra igår och sa att jag var hemma även idag... Och kanske behövs det...
 
På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: