Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Ensam.. Egen tid...

Kategori: Allmänt

Ja allt beror ju på hur man ser på saken... Just nu känner jag mig ensam... Älsklingen åkte till Arlanda tidigt imorse, han är nu i Finland med jobbet för att hälsa på där de tillverkar maskinerna dom kör i skogen ;) Och jag har legat i soffan ända sen jag kom hem och kollat på Grey's Anatomy, alldeles för många avsnitt... =P Men nu kollar jag på Elementary =) Hur som helst känns det som älsklingen är alldeles för långt borta! =( han kommer hem på onsdag kväll/natt så han är ju inte borta så himla länge... De är nog mest att jag inte kan ringa till honom när jag känner för det... Vi får hålla oss till sms dessa dagar...
 
Ja jag vet att jag är larvig... De finns ju dom som är ifrån sin älskling mycket längre tid än mig.... Men innan jag träffade min älskling hade jag aldrig upplevt den här känslan... =/ på gott och ont kan man ju säga...
 
Hade stora planer på att stöka på och fixa lite här hemma idag, men jag har varit så toktrött idag så när jag kom hem la jag mig och somnade efter ett halvt avsnitt av grey's =P å sen har jag blivit kvar här... Sitter nog i sen i helgen... Va uppe tidigt i lördags och tog hand om en massa älgkött, sen hem och svida om och dra på dans =) kom hem strax efter 2, upp 6.30 för att jaga lite älg... utan lycka... hann vila nån timme innan jag åkte hem till älsklingen igen, drog på zumba på kvällen och sen gick vi och la oss tidigt... men jag vaknade ju av älsklingens väckarklocka runt 4 imorse... =/ klev upp vid halv fem och pussade honom hejdå, å sen gjorde jag mig iordning för jobb... så trött som jag kände mig på jobbet idag va de länge sen jag va... så det gjorde nog gott med en riktig slappareftermiddag på soffan idag =) inbillar jag mig iaf... Imorgon ska jag försöka få lite gjort iaf... ;)
 
På återseende!

Kommentarer

  • Maddis säger:

    Hej gumman. Jag vet hur tråkigt det är att vara ensam hemma, hur svårt det är att längta. Man känner sig nästan halv. Andreas kan vara borta i flera veckor på övning ibland. Vet du. Gör super tjejiga saker. Sådant som du tycker om att göra. Pyssla om dig själv :-D det känns lite bättre då. Puss och kram! Saknar dig

    2013-10-22 | 00:19:50
    Bloggadress: http://garper16.wordpress.com

Kommentera inlägget här: