Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

planerar...

Kategori: Allmänt

 
 
 
Vad som ska handlas på Ikea om 2 veckor...! ojojoj... Finns ju mycket fint!! Slänger in sånt jag gillar i inköpslistan så får jag sålla och välja sen.... =/ kan ju inte köpa ALLT jag vill ha... Men jag måste komplettera i vissa köksskåp...
 
Huuuugaligen!
Jag tycks ha kommit in i en riktig bakningfas, bakar så det står härliga till nu för tiden! Å gott e re! ;) Idag blev det en sockerkaka och en mjuk pepparkaka! =) MUMS! Och tidigare i veckan blev det chokladmuffins och kolakakor... ;) Men det mesta av det jag bakat idag ska jag ta med hem till mor och far imorgon! ;) Kanske skickar med en kaksnutt med pappa till buan så han kan bjuda sina jaktvänner!
 
Ja å förkylningen den är som den är... Vill som inte riktigt ge med sig... =/ Å sen så har magen tjorvat sen igår... Idag var det minsann inget kul! =/ Törs knappt stoppa nåt i magen just nu... Men den är iaf lugnare nu... Kan ju va nån släng av *pepparpeppar* magsjuka... Jag blir ju inte så hårt angripen *pepparpeppar*... Tidigare har jag antingen mått illa med feber, eller haft ont i magen... Men det blir aldrig sådär som folk beskriver med att behöva sitta på toaletten hela tiden... Å glad är jag för det, men det är aldrig kul att ha problem med magen!
 
Nähepp, nu ska jag återgå till Ikeas hemsida och drömma mig bort!
 
på återseende!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: