Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Svisch...!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Så va det onsdag och inatt kommer älsklingen hem! =) <3
 
Han ringde faktiskt igår, gulle han, trots att det är lite dyrare att ringa från Finland =) lite på lyset va han,  men tydligen inte lika "illa" som måndagkväll =P men det fanns en som va värre, hans jobbarkompis... Borta från familjen och allt vad det innebär, "mini-semester" med jobbpolarna ;) you know...!
 
Idag kom jag hem vid halv fem, värmde upp lite mat från gårdagen, drog igång ett Grey's avsnitt och käkade framför tvn =) tittade på ett par avsnitt till, sen hoppade jag in i duschen och sen i OnePiecen =) Fixade lite ner i köket och tvättstugan, så jag har koll på vad jag ska fixa i Sudsvall i helgen ;) sen hällde jag upp en glas vin, och nu sitter jag i soffan igen och småler och tittar på Bonde Söker Fru =) haha, vissa människor alltså!
 
Nähepp, slut på reklam!
 
På återseende!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: