Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

teknikstrul är inget för mig...

Kategori: Allmänt

eller kanske ibland... men INTERNETstrul gillar jag då verkligen INTE!! Och såklart tycks det ju alltid bli nåt sånt när jag MÅSTE komma ut på nätet... som idag, skulle jag ju betala stugan i Vemdalen för nästa helg... Nääääe men då funkar de inte att gå ut på nätet... Grr! Tur man har så snälla och hjälpsamma vänner 2,5 mil bort ;) Emelie och Johan är mina räddande änglar idag! Trots att dom skulle iväg på bio ikväll fixade dom så jag kunde komma till dem och låna dator och internet ;) =) underbara ni!
 
Japp, så nu är stugan betald och nästa helg är det då dags! Vårforum på Vemdalsskalet! De va ett tag sen nu, men ojojoj så kul de ska bli! =)
 
Nähe, nu ska jag inte uppbehålla deras dator mer, utan rulla hemöver till min älskling och Grey's Anatomy! =)
 
See you later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: