Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

1 månad eller 1 år...?!

Kategori: Allmänt

Om ett par dagar är det en månad sen jag och min underbara Lasse sa att vi var ett par officiellt, men i ärlighetens namn känns de då som minst ett år...! På ett bra sätt såklart! ;) Inget i vår relation är likt någon annan av mina tidigare relationer, också bara på positiva sätt! Det känns mer naturligt att vara hos honom än vad det gör hemma i Föllinge, Föllinge som alltid varit mer "hemma" än något annat ställe för mig...! Men det får man väl ändå tolka som ytterligare något positivt! ;)
 
Till något helt annat... Jag sitter och planerar min morgondag in i minsta detalj, och tror mig ha koll på det mesta, men vad jag redan lärt mig efter en vecka är att jag oftast behöver ha nån "back-up" i bakfickan... Så nu är det lite sånt jag ska sätta mig med... Känner mig inte riktigt på banan än i min nya yrkesroll, men det kommer väl! =)
 
I fredags gjorde jag ett efterlängtat (iaf för min del) besök hos min frisör! Fantastiska människa! =) Men ojoj vad paff han blev när han fick höra om min "berg-och-dal-bana" till sommar! "Nytt boende, nytt jobb OCH ny fjås!" va hans sammanfattning =) På pricken rätt, men ack så roligt att se hans min när han fick höra om allt! ;) För er som inte vet så har jag gått till samma frisör i 10 års tid, så vi känner varandra rätt bra! =)
 
Nähepp, lite mer jobb innan det blir dags för Idol! =)
 
På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: